Wednesday, March 25, 2015

Pahit Manis Jom Kurus 1 Malaysia Musim 4 (2015) - Part 1

Nak share sikit laa pasai prOgram yang aku jOin ni..Bukan ape...sejak 2 menjak 3 menjak 4 menjak ni aku makin kuat tidOoo... makin aku kuat tidOo makin mengembang pulak aku rase... ahahahah..!!! sO, aku pOn buat keputusan...pe la sangat melabor sikit.... Nak santekkk kannnn..???


Ni la rupa aku masa memula jOin Program ni...Kembang xhingat...!! mase ni berat aku 71 kg... ni la berat yang paling berat selama aku hidup..!! huhuhuu..!!!RISAU..!!






1st aktiviti... Brisk Walk a.k.a berlari² anak... menangissss aku..!! aku menangis bukan sebab kena dera berlari...tapi aku nangis sebab aku BERJAYA berlari sebanyak 10 pusingan (8km).. Oh dunia....aku Bangga dengan diri aku..!!!



Memasing muka kepuasan..!!! ahahahaha..... sayanggg kOrang...!!!!!





2 comments:

  1. yeah... domok first posting appear... nice work sis... sentiasa update k...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu for yOur suppOrt...!!! ahahahah..!!! teruskan membaca hOkey..!!

      Delete